Fuente |
Artean, gure eskola gehienak, 300 urteko eredu industrialean onarritzen dira. Ikasleak, ikastaldia hasten direnean sartzen dira “muntaketa-katean” , beti adinaren irizpidea jarraituz. Ondoan, “kalitate kontrolez” pasatzen dira azterketeen bidez. Horrela, “kalitate ziurtagiriak” lortzen .dituzte, azkenik lan munduan sartzeko.
Gero eta pertsona gehiago ados datoz, eredu hau egokia ez denarekin. Argi dago, ez zaiela gaur egungo ikasleek dituzten beharrei erantzuten , ezta gizarteak eskantzen duenari ere
Egungo neurozientzialariek , burmuinak nola funtzionatzen duen azaltzeaz gain, pertsonen arteko neurologiko aniztasuna ere azaltzen dute. Horrelako ezberdintasunek, argi erakusten dute, ikasteko orduan, ikasleak bestelakoak direla..
Hau aintzat hartuta, hezkuntzan, eredu pertsonalizatuak ezinbestekoak dira.
Fuente |
Asko dira PBLren erabileraren abantailak:
1. Oinarrizko konpetentziak lantzen dira
2. Motibazio eta autoestima handitzen dira.
3. Ikaslei pentsatzen irakasten die.
4. Autonomia eta parte-hartzea hobetzen da....
Baina, konkretuki, PBL ren erabilerak, ikasle guztien inklusiorako, zer motatako ekarpen egiten ditu?
- Ikasle guztiek proiektu berean lantzen dute, .hasieratik guztientzako programatzen da.
- Ekintzak, sakon maila ezberdinetan egiten dira.
- Erabiltzen diren materialak anitzak dira
- Egiten diren taldeak heterogeneok dira.
- Bakoitzaren erritmoa errespetazen da...
- Ikasteko aukera ezberdinak eskeintzen ditu
Hau eta gehiagoz Barakaldoko XXX Jardunaldi Pedagogikoetan hitz egingo dugu.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Mila esker iruzkina uzteagatik.
Muchas gracias por dejar tu comentario.