2016-10-24

"Inklusiorako Berriztatu"





Fuente

Artean, gure eskola gehienak,  300 urteko eredu industrialean onarritzen dira. Ikasleak, ikastaldia hasten direnean sartzen dira “muntaketa-katean” , beti adinaren irizpidea jarraituz. Ondoan, “kalitate kontrolez” pasatzen dira azterketeen bidez. Horrela, “kalitate ziurtagiriak” lortzen .dituzte, azkenik lan munduan sartzeko.

Gero eta pertsona gehiago ados datoz, eredu hau egokia ez denarekin. Argi dago, ez zaiela gaur egungo ikasleek dituzten beharrei erantzuten  , ezta gizarteak eskantzen duenari ere

Egungo neurozientzialariek , burmuinak nola funtzionatzen duen azaltzeaz gain, pertsonen arteko neurologiko aniztasuna ere azaltzen dute. Horrelako ezberdintasunek, argi erakusten dute, ikasteko orduan, ikasleak bestelakoak direla..

Fuente



Ez daude bi garun berdinak , beraz, ez daude bi ikaslek berdin ikasten dutenak.

  
Hau aintzat hartuta, hezkuntzan,  eredu pertsonalizatuak ezinbestekoak dira


Hori dela eta, premia honi erantzuteko asmotan, azken urteotan, Proiektu Bidezko Lanaz (PBL)onairrituta programen erabilera handitu egin da.
Fuente

Asko dira PBLren erabileraren abantailak:

1. Oinarrizko konpetentziak lantzen dira
2. Motibazio eta autoestima handitzen dira.
3. Ikaslei pentsatzen irakasten die.
4. Autonomia eta parte-hartzea hobetzen da....

Baina, konkretuki, PBL ren erabilerak, ikasle guztien inklusiorako,  zer motatako ekarpen egiten ditu?

- Ikasle guztiek proiektu berean lantzen dute, .hasieratik guztientzako programatzen da.
- Ekintzak, sakon maila ezberdinetan egiten dira.
- Erabiltzen diren materialak anitzak dira
- Egiten diren taldeak heterogeneok dira.
- Bakoitzaren erritmoa errespetazen da...
- Ikasteko aukera ezberdinak eskeintzen ditu

Hau eta gehiagoz  Barakaldoko XXX Jardunaldi Pedagogikoetan hitz egingo dugu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Mila esker iruzkina uzteagatik.
Muchas gracias por dejar tu comentario.